حریم خصوصی

حریم خصوصی

هوشمند امین با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای استفاده کاربران از برخی امکانات  سیستم،  اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به آنها  ارائه دهد.

برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است، کلیه فعالیت‌های هوشمند امین قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای اشخاص حقوقی لازم است.

 یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌ هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد مسوولیت آن بر عهده مشتری می باشد، هوشمند امین جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

هوشمند امین ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و طرح ها یا تخفیفات ، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

توجه داشته باشید که تنها راه های تماس این مجموعه با شما راه های ارتباطی درج شده در صفحه ی تماس با ما و سامانه پیامکی مجموعه می باشد که وضعیت پردازش سفارش شما، مشاوره و مکاتبه با شما را دارا می باشد.

هوشمند امین ممکن است انتقادات  و نظرات ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین سلمانه ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، هوشمند امین می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات سامانه هوشمند امین، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به هوشمند امین اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.

باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.

مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه هوشمند امین را از خود سلب می‌کند. هوشمند امین هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد. در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای هوشمند امین وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات سامانه، حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.

همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که هوشمند امین همانند سایر سامانه های تجاری از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی هوشمند امین و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی به آنها جلوگیری نماید.  طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و هوشمند امین حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود را محفوظ می‌دارد.

هوشمند امین برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی هوشمند امین به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت هوشمند امین هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری هوشمند امین و سایر خدمات ارائه شده توسط هوشمند امین به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات هوشمند امین است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین هوشمند امین از سوی کاربر است.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های هوشمند امین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه می باشد. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های هوشمند امین تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

کاربر

کاربر حقیقی یا حقوقی است که اطلاعات خود که در فرم ثبت‌نام سامانه درج نموده و عضو سامانه هوشمند امین شود و از خدمات آن استفاده نماید.

خریدار(مشتری)

سامانه هوشمند امین یک سامانه معاملاتی بنگاه به بنگاه است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری(خریدار) یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظور تجارت یا شغل حرفه‌ای خود در سامانه اقدام به خرید کالا یا خدمات نماید.

  • خریدار موظف است ظرف مدت ۱۲ ساعت کاری نسبت به تعیین تکلیف پیش فاکتورهای صادر شده توسط تامین کنندگان اقدام نماید.
  • خریدار متعهد به پرداخت وجه و تسویه مالی سفارشات خود مطابق با شرایط و روش پرداخت انتخابی در سامانه هوشمند امین می باشد.
  • خریدار نمی تواند بدون دلیل و ارائه مستندات قانونی و موجه نسبت به لغو سفارشات خود اقدام نماید. شایان ذکر است لغو سفارش در سامانه توسط طرفین معامله مشمول وجه التزام برای طرفین می گردد.
  • خریدار نمی تواند بدون دلیل از دریافت سفارش معامله شده در سامانه امتناع نماید. عدم دریافت سفارش باید با دلایل موجه و ارائه مستندات کافی و قانونی مورد بررسی قرار گرفته و در فرایند خارج از سامانه مسیر قانونی خود را طی نماید.

تعریف تأمین کنندگان

محصولات ارائه شده در سامانه هوشمند امین به واسطه قرارداد هایی می باشد که هوشمند امین با تولید کنندگان،  شرکت های معتبر و وارد کنندگان معتبر و قانونی منعقد نموده است و این مجموعه صرفا وظیفه ی ارائه، بازار سازی و فروش آن محصولات  در سامانه را بر عهده دارد.

  • مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده تأمین کنندگان است.
  • سفارش‌هایی که از سامانه خریداری می شود بنا به مدت زمان درج شده در محصولات به دست مشتریان میرسد، همچنین مشتری می تواند به صورت تلفنی یا ایمیل از زمان دریافت محصول خود مطلع گردد .
  • مشتری بعد از ثبت سفارش و واریز پیش پرداخت تنها در صورتی میتواند از سفارش خود انصراف دهد که با تأمین کننده محصول به توافق رسیده باشد، در غیر این صورت هیچگونه حق انصرافی وجود ندارد و مشتری ملزم به پرداخت مابقی هزینه و دریافت محصول می باشد.
  • تامین کنندگان باید حداکثر طرف ۲ ساعت کاری نسبت به تعیین تکلیف درخواستهای مشتریان و صدور پیش فاکتور اقدام نمایند.
  • تامین کننده باید از بروز بودن قیمت و موجودی کالاهایی که در تابلوها عرضه می نماید اطمینان حاصل نموده و آنها را در فواصل زمانی مشخصی رصد نماید. مسوولیت کلیه موارد مربوط به قیمت و موجودی بر عهده تامین کننده می باشد.

خدمات لجستیک

هوشمند امین یک سامانه معاملاتی است که فرایند خرید و فروش را بین تامین کنندگان و خریداران تسهیل می نماید و مسوولیت انبارداری،بسته بندی، بازرسی، بیمه و حمل و نقل سفارشات معامله شده در این سامانه بر عهده طرفین می باشد و  خریدار و فروشنده لازم است این موارد را از طریق امکانات ارتباطی موجود در سامانه  مانند تبادل پیام و  تیکتینگ یا ارتباط مستقیم تلفنی بین طرفین توافق گردد. البته سامانه هوشمند امین تمام تلاش خود را انجام می دهد که بهترین شرکت های حمل و نقل و ارائه کنندگان خدمات جانبی را در سامانه به طرفین معرفی نماید. نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که سامانه هوشمند امین زمانی سفارش را بسته شده و قابل قبول می داند که خریدار سفارش را تایید نماید. در این صورت فرایند تسویه مالی و تحویل مبلغ سفارش به فروشنده در سامانه انجام می شود. لازم به ذکر است عدم تایید خریدار نیز باید با دلایل موجه و ارائه مستندات کافی و قابل اثبات بوده که در فرایندهای نظارتی پیس بینی شده مورد بررسی قرار می گیرد.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های هوشمند امین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه می باشد. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های هوشمند امین تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

کاربر

کاربر حقیقی یا حقوقی است که اطلاعات خود که در فرم ثبت‌نام سامانه درج نموده و عضو سامانه هوشمند امین شود و از خدمات آن استفاده نماید.

خریدار(مشتری)

سامانه هوشمند امین یک سامانه معاملاتی بنگاه به بنگاه است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری(خریدار) یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظور تجارت یا شغل حرفه‌ای خود در سامانه اقدام به خرید کالا یا خدمات نماید.

  • خریدار موظف است ظرف مدت ۱۲ ساعت کاری نسبت به تعیین تکلیف پیش فاکتورهای صادر شده توسط تامین کنندگان اقدام نماید.
  • خریدار متعهد به پرداخت وجه و تسویه مالی سفارشات خود مطابق با شرایط و روش پرداخت انتخابی در سامانه هوشمند امین می باشد.
  • خریدار نمی تواند بدون دلیل و ارائه مستندات قانونی و موجه نسبت به لغو سفارشات خود اقدام نماید. شایان ذکر است لغو سفارش در سامانه توسط طرفین معامله مشمول وجه التزام برای طرفین می گردد.
  • خریدار نمی تواند بدون دلیل از دریافت سفارش معامله شده در سامانه امتناع نماید. عدم دریافت سفارش باید با دلایل موجه و ارائه مستندات کافی و قانونی مورد بررسی قرار گرفته و در فرایند خارج از سامانه مسیر قانونی خود را طی نماید.

تعریف تأمین کنندگان

محصولات ارائه شده در سامانه هوشمند امین به واسطه قرارداد هایی می باشد که هوشمند امین با تولید کنندگان،  شرکت های معتبر و وارد کنندگان معتبر و قانونی منعقد نموده است و این مجموعه صرفا وظیفه ی ارائه، بازار سازی و فروش آن محصولات  در سامانه را بر عهده دارد.

  • مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده تأمین کنندگان است.
  • سفارش‌هایی که از سامانه خریداری می شود بنا به مدت زمان درج شده در محصولات به دست مشتریان میرسد، همچنین مشتری می تواند به صورت تلفنی یا ایمیل از زمان دریافت محصول خود مطلع گردد .
  • مشتری بعد از ثبت سفارش و واریز پیش پرداخت تنها در صورتی میتواند از سفارش خود انصراف دهد که با تأمین کننده محصول به توافق رسیده باشد، در غیر این صورت هیچگونه حق انصرافی وجود ندارد و مشتری ملزم به پرداخت مابقی هزینه و دریافت محصول می باشد.
  • تامین کنندگان باید حداکثر طرف ۲ ساعت کاری نسبت به تعیین تکلیف درخواستهای مشتریان و صدور پیش فاکتور اقدام نمایند.
  • تامین کننده باید از بروز بودن قیمت و موجودی کالاهایی که در تابلوها عرضه می نماید اطمینان حاصل نموده و آنها را در فواصل زمانی مشخصی رصد نماید. مسوولیت کلیه موارد مربوط به قیمت و موجودی بر عهده تامین کننده می باشد.

خدمات لجستیک

هوشمند امین یک سامانه معاملاتی است که فرایند خرید و فروش را بین تامین کنندگان و خریداران تسهیل می نماید و مسوولیت انبارداری،بسته بندی، بازرسی، بیمه و حمل و نقل سفارشات معامله شده در این سامانه بر عهده طرفین می باشد و  خریدار و فروشنده لازم است این موارد را از طریق امکانات ارتباطی موجود در سامانه  مانند تبادل پیام و  تیکتینگ یا ارتباط مستقیم تلفنی بین طرفین توافق گردد. البته سامانه هوشمند امین تمام تلاش خود را انجام می دهد که بهترین شرکت های حمل و نقل و ارائه کنندگان خدمات جانبی را در سامانه به طرفین معرفی نماید. نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که سامانه هوشمند امین زمانی سفارش را بسته شده و قابل قبول می داند که خریدار سفارش را تایید نماید. در این صورت فرایند تسویه مالی و تحویل مبلغ سفارش به فروشنده در سامانه انجام می شود. لازم به ذکر است عدم تایید خریدار نیز باید با دلایل موجه و ارائه مستندات کافی و قابل اثبات بوده که در فرایندهای نظارتی پیس بینی شده مورد بررسی قرار می گیرد.


 

" style="border-radius: 5px !important; margin: -5px;" class="form-control reqquestion ltr-control rtl-placeholder">
" alt="" />" alt="" style="width:17px;cursor: pointer">